<< تقدیم به >>

تقدیم ‌‌  ٬  به سایه هایی که رنگ میگیرند و زندگی می بخشند  . 

تقدیم‌‌   ‌‌‌٬  به تو که دوستم داری و دوستت دارم. 

تقدیم‌‌   ‌‌‌٬  به نغمه هایی که در سکوت سینه ات می ماند.

تقدیم‌‌   ٬  به روح پاک تو. 

تقدیم‌‌   ٬  به ایمان تو که با شهامت ایستاده ای و فرورفتن مرا در خاک می بینی. 

تقدیم‌‌   ٬  به تو که میخوانی و می اندیشی که این همه سخنها با تو دارم.
 


و تقدیم به تو که از جدائیها و از پیوستگی ها برایت نوشتم به امید آنکه قلب و روح تو را تسخیر کنم و خوشحالم که میخوانی و شاید پاسخ محبت های تو ای خوب من باشد.

نظرات 1 + ارسال نظر
شازده کوچولو شنبه 13 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ق.ظ http://jewel.blogsky.com

ممنون که خوندیشون

من چند سالی وبلاگ ننوشتم، اگه غمگین می نویسم برای این نیست که نوشته هام غمگین، برای این می نویسم که سبک تر بشم، اگه می تونستم این تنهایی را تحمل کنم بهم ثابت می شد هیچ وقت عاشق نبودم، از این بابت خوشحالم که هیچ وقت نمی تونم تحمل کنم و هر شب با گریه می خوابم، اما باید قبو لکرد که اون واسه همیشه رفت


وبلاگ قشنگی داری باعث شدی غصه هام کمتر بشه خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد